Regulamin newslettera

  1. Postanowienia ogólne

    1. Właścicielem serwisu internetowego prowadzonego pod adresem www.artystycznapodrozhestii.pl, zwanego dalej „Serwisem” jest Fundacja Artystyczna Podróż Hestii z siedzibą w Sopocie przy ul. Hestii 1 (81-731 Sopot), KRS: 0000518962NIP: 5851469283 zwana dalej „Fundacją”
    2. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zady świadczenia przez Fundację usługi polegającej na bezpłatnym przesyłaniu użytkownikowi Serwisu, zwanego dalej „Użytkownikiem” nieodpłatnych informacji handlowych lub marketingowych o działaniach prowadzonych przez Fundację, zwanej dalej „Newsletterem”.
    3. Wiadomości, wysyłane w ramach usługi Newsletter, stanowią utwory w rozumieniu prawa autorskiego i podlegają ochronie określonej w przepisach prawa. Kopiowanie, modyfikowanie i wykorzystywanie w sposób niezgodny z przeznaczeniem lub bez zgody Operatora Usługi stanowić może naruszenie prawa.
    4. Korzystanie z Usługi Newsletter jest dobrowolne.
    5. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieokreślony.
  2. Wymagania techniczne

    1. Korzystanie z Serwisu jest możliwe, jeśli Użytkownik korzysta z niego zgodnie z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa, w sposób niezakłócający funkcjonowania Serwisu, i jednocześnie spełnia minimalne wymagania techniczne.
    2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Usług to:
      • sprzęt z dostępem do połączenia z siecią internet – np. telefon, komputer
      • aktualna wersja przeglądarki na tym urządzeniu
    3. Korzystając z Usługi należy używać programów antywirusowych oraz zapór sieciowych (firewall) i na bieżąco je aktualizować.
  3. Zapis na Newsletter

    1. W celu otrzymywania Newsletteru Użytkownik wypełnia formularz zapisu dostępny w Serwisie podając swój adres e-mail. Po uzupełnieniu formularza Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Fundacji poprzez zaznaczenie odpowiedniego checboxa, następnie kliknięcie przycisku „Zapisz się”. Po wysłaniu uzupełnionego formularza Użytkownik otrzymuje na adres podany w formularzu link aktywacyjny z prośbą o potwierdzenie zapisu na Newsletter. Kliknięcie w podany link spowoduje aktywowanie Newsletteru.
    2. Wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o której mowa w pkt 4 jest dobrowolne ale niezbędne, aby Użytkownik otrzymał Newsletter. Brak zgody oznacza, że usługa Newsletteru nie będzie mogła być świadczona. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zaakceptowaniem treści Regulaminu.
    3. W przypadku, gdyby Użytkownik nie chciał otrzymywać Newsletteru w zamian za podanie swoich danych, możliwe jest złożenie zamówienia i zapłata za Newsletter ustalonej ceny. Aby skorzystać z tego uprawnienia Użytkownik powinien skontaktować się z Fundacją.
    4. Użytkownik może w każdej chwili, bez podawania przyczyny zrezygnować z otrzymywania Newsletteru. Rezygnacja możliwa jest poprzez naciśnięcie przycisku „WYPISZ MNIE”, który znajduje się w każdej wiadomości kierowanej do Użytkownika przez Fundację lub poprzez wiadomość e-mail skierowaną do Fundacji z żądaniem zaprzestania świadczenia usługi Newsletteru. W przypadku rezygnacji z usługi Newsletteru dane Użytkownika zostają przez Fundację usunięte z bazy odbiorców usługi Newsletter.
  4. Reklamacje

    1. Użytkownik może zgłosić reklamacje w sprawach związanych z Usługami świadczonymi na podstawie niniejszego Regulaminu.
    2. Reklamacje można składać:
      • elektronicznie na adres: kontakt@fundacjaaph.pl;
      • pisemnie, na adres: ul. Hestii 1, 81-731 Sopot.
    3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania na piśmie lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji lub pocztą elektroniczną, jeśli taki sposób odpowiedzi wybrał Użytkownik.
    4. Reklamacja powinna zawierać opis podstaw reklamacji oraz następujące dane składającego reklamację:
      • imię i nazwisko,
      • telefon kontaktowy,
      • adres do korespondencji (możliwy adres e-mailowy.
  5. Dane osobowe

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Artystyczna Podróż Hestii z siedzibą w Sopocie (81-731 Sopot, ul. Hestii 1), NIP: 5851469283 
    2. Z Administratorem danych osobowych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:
      • pisemnie, na adres: ul. Hestii 1, 81-731 Sopot;
      • za pośrednictwem adresu mailowego: kontakt@fundacjaaph.pl;
    3. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu wysłania Newsletteru.
    4. Przekazanie danych osobowych w celu udziału w usłudze Newsletter jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie będzie możliwe przekazywanie Pani/Panu Newsletteru.
    5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzasadniony interes administratora, a przetwarzanie danych odbywa się w zgodzie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219).
    6. Informujemy także, że nie przekazujemy Pani/Pana danych osobowych innym podmiotom, w tym do państw trzecich.
    7. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do czasu Pani/Pana rezygnacji z subskrypcji Newsletteru, bądź też do zakończenia wydawania Newsletteru przez Administratora, a po tym czasie, na podstawie uzasadnionego interesu Administratora do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń z tytułu korzystania z usługi.
    8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych ma Pani/Pan następujące prawa:
      • prawa dostępu do treści własnych danych osobowych,
      • prawa do sprostowania danych osobowych,
      • prawo do zmiany, usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
      • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
      • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania na zasadach określonych właściwymi przepisami.
    9. Każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    10. Pani/Pana dane osobowe są chronione przez Administratora przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
  6. Postanowienia końcowe

    1. Operator Usługi może zakończyć lub zawiesić świadczenie Usługi Newsletter. W takim przypadku Operator Usługi uprzednio poinformuje subskrybentów o zakończeniu lub zawieszeniu świadczenia usługi na wskazane nich adresy e-mail.
    2. Operator Usługi zastrzega sobie prawo do usunięcia nieprawidłowego lub nieistniejącego adresu e-mail podanego przez subskrybenta w formularzu Usługi.
    3. Użytkownik Serwisu będący konsumentem może w sprawach dotyczących usługi Newsletter skorzystać z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji.
    4. Fundacja jest uprawniona do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn przez które należy rozumieć w szczególności: zmianę przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają wpływ na świadczenie Usługi, Regulamin wymaga uzupełnienia lub zmiany w związku ze zmianami technologicznymi, wydanie przez sądy lub organy administracji publicznej decyzji, które mogą mieć wpływ na treść regulaminu, wprowadzenie nowych rozwiązań w systemach informatycznych.
    5. O zmianach Użytkownicy zostaną zawiadomieni za pośrednictwem wiadomości e-mail na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej. W terminie 14 dni od dnia prawidłowego zawiadomienia Użytkownika o zmianie Regulaminu, Użytkownik może złożyć oświadczenie o rezygnacji z Newsletteru. W przypadku niezłożenia takiego oświadczenia Regulamin w nowej treści będzie obowiązywał Użytkownika po upływie 14 dni od dnia zawiadomienia go o zmianach.
    6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa.
    7. Regulamin obowiązuje od dnia 8 lipca 2024 r.
Przejdź do paska narzędzi