Regulamin newslettera
-
Postanowienia ogólne
- Właścicielem serwisu internetowego prowadzonego pod adresem www.artystycznapodrozhestii.pl, zwanego dalej „Serwisem” jest Fundacja Artystyczna Podróż Hestii z siedzibą w Sopocie przy ul. Hestii 1 (81-731 Sopot), KRS: 0000518962NIP: 5851469283 zwana dalej „Fundacją”
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zady świadczenia przez Fundację usługi polegającej na bezpłatnym przesyłaniu użytkownikowi Serwisu, zwanego dalej „Użytkownikiem” nieodpłatnych informacji handlowych lub marketingowych o działaniach prowadzonych przez Fundację, zwanej dalej „Newsletterem”.
- Wiadomości, wysyłane w ramach usługi Newsletter, stanowią utwory w rozumieniu prawa autorskiego i podlegają ochronie określonej w przepisach prawa. Kopiowanie, modyfikowanie i wykorzystywanie w sposób niezgodny z przeznaczeniem lub bez zgody Operatora Usługi stanowić może naruszenie prawa.
- Korzystanie z Usługi Newsletter jest dobrowolne.
- Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieokreślony.
-
Wymagania techniczne
- Korzystanie z Serwisu jest możliwe, jeśli Użytkownik korzysta z niego zgodnie z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa, w sposób niezakłócający funkcjonowania Serwisu, i jednocześnie spełnia minimalne wymagania techniczne.
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Usług to:
- sprzęt z dostępem do połączenia z siecią internet – np. telefon, komputer
- aktualna wersja przeglądarki na tym urządzeniu
- Korzystając z Usługi należy używać programów antywirusowych oraz zapór sieciowych (firewall) i na bieżąco je aktualizować.
-
Zapis na Newsletter
- W celu otrzymywania Newsletteru Użytkownik wypełnia formularz zapisu dostępny w Serwisie podając swój adres e-mail. Po uzupełnieniu formularza Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Fundacji poprzez zaznaczenie odpowiedniego checboxa, następnie kliknięcie przycisku „Zapisz się”. Po wysłaniu uzupełnionego formularza Użytkownik otrzymuje na adres podany w formularzu link aktywacyjny z prośbą o potwierdzenie zapisu na Newsletter. Kliknięcie w podany link spowoduje aktywowanie Newsletteru.
- Wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o której mowa w pkt 4 jest dobrowolne ale niezbędne, aby Użytkownik otrzymał Newsletter. Brak zgody oznacza, że usługa Newsletteru nie będzie mogła być świadczona. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zaakceptowaniem treści Regulaminu.
- W przypadku, gdyby Użytkownik nie chciał otrzymywać Newsletteru w zamian za podanie swoich danych, możliwe jest złożenie zamówienia i zapłata za Newsletter ustalonej ceny. Aby skorzystać z tego uprawnienia Użytkownik powinien skontaktować się z Fundacją.
- Użytkownik może w każdej chwili, bez podawania przyczyny zrezygnować z otrzymywania Newsletteru. Rezygnacja możliwa jest poprzez naciśnięcie przycisku „WYPISZ MNIE”, który znajduje się w każdej wiadomości kierowanej do Użytkownika przez Fundację lub poprzez wiadomość e-mail skierowaną do Fundacji z żądaniem zaprzestania świadczenia usługi Newsletteru. W przypadku rezygnacji z usługi Newsletteru dane Użytkownika zostają przez Fundację usunięte z bazy odbiorców usługi Newsletter.
-
Reklamacje
- Użytkownik może zgłosić reklamacje w sprawach związanych z Usługami świadczonymi na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Reklamacje można składać:
- elektronicznie na adres: kontakt@fundacjaaph.pl;
- pisemnie, na adres: ul. Hestii 1, 81-731 Sopot.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania na piśmie lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji lub pocztą elektroniczną, jeśli taki sposób odpowiedzi wybrał Użytkownik.
- Reklamacja powinna zawierać opis podstaw reklamacji oraz następujące dane składającego reklamację:
- imię i nazwisko,
- telefon kontaktowy,
- adres do korespondencji (możliwy adres e-mailowy.
-
Dane osobowe
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Artystyczna Podróż Hestii z siedzibą w Sopocie (81-731 Sopot, ul. Hestii 1), NIP: 5851469283
- Z Administratorem danych osobowych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:
- pisemnie, na adres: ul. Hestii 1, 81-731 Sopot;
- za pośrednictwem adresu mailowego: kontakt@fundacjaaph.pl;
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu wysłania Newsletteru.
- Przekazanie danych osobowych w celu udziału w usłudze Newsletter jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie będzie możliwe przekazywanie Pani/Panu Newsletteru.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzasadniony interes administratora, a przetwarzanie danych odbywa się w zgodzie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219).
- Informujemy także, że nie przekazujemy Pani/Pana danych osobowych innym podmiotom, w tym do państw trzecich.
- Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do czasu Pani/Pana rezygnacji z subskrypcji Newsletteru, bądź też do zakończenia wydawania Newsletteru przez Administratora, a po tym czasie, na podstawie uzasadnionego interesu Administratora do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń z tytułu korzystania z usługi.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych ma Pani/Pan następujące prawa:
- prawa dostępu do treści własnych danych osobowych,
- prawa do sprostowania danych osobowych,
- prawo do zmiany, usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania na zasadach określonych właściwymi przepisami.
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe są chronione przez Administratora przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
-
Postanowienia końcowe
- Operator Usługi może zakończyć lub zawiesić świadczenie Usługi Newsletter. W takim przypadku Operator Usługi uprzednio poinformuje subskrybentów o zakończeniu lub zawieszeniu świadczenia usługi na wskazane nich adresy e-mail.
- Operator Usługi zastrzega sobie prawo do usunięcia nieprawidłowego lub nieistniejącego adresu e-mail podanego przez subskrybenta w formularzu Usługi.
- Użytkownik Serwisu będący konsumentem może w sprawach dotyczących usługi Newsletter skorzystać z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji.
- Fundacja jest uprawniona do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn przez które należy rozumieć w szczególności: zmianę przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają wpływ na świadczenie Usługi, Regulamin wymaga uzupełnienia lub zmiany w związku ze zmianami technologicznymi, wydanie przez sądy lub organy administracji publicznej decyzji, które mogą mieć wpływ na treść regulaminu, wprowadzenie nowych rozwiązań w systemach informatycznych.
- O zmianach Użytkownicy zostaną zawiadomieni za pośrednictwem wiadomości e-mail na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej. W terminie 14 dni od dnia prawidłowego zawiadomienia Użytkownika o zmianie Regulaminu, Użytkownik może złożyć oświadczenie o rezygnacji z Newsletteru. W przypadku niezłożenia takiego oświadczenia Regulamin w nowej treści będzie obowiązywał Użytkownika po upływie 14 dni od dnia zawiadomienia go o zmianach.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa.
- Regulamin obowiązuje od dnia 8 lipca 2024 r.