• data 13 czerwca 2023
  • Aktualności

ART BRANDING 2 | PREMIERA

PRZYSZŁOŚĆ MAREK WYMYŚLI SZTUKA

ART BRANDING 2 to książka o fascynujących relacjach sztuki i biznesu. Pokazuje, jak marki nas uwodzą, próbują budować własne „artystyczne światy”, szukają dla siebie nowych ról i form komunikacji z nami. Sztuka jest w tym wszystkim technologią, strategią, bywa opakowaniem. Bywa też celebrytą, marką samą w sobie, klejem dla społeczności. W swoim najlepszym wydaniu art branding staje się integralnym elementem tożsamości marki.

Art branding jest obecnie jedną z najciekawszych strategii komunikacji. Opiera się na mądrej, twórczej, ale też efektywnej relacji sztuki i biznesu. Jest zjawiskiem globalnym. Jako idea istnieje od wieków – posługiwanie się ekspresją artystyczną, by przy jej pomocy osiągać cele ekonomiczne, społeczne czy polityczne, jest ponadczasowe. Takie podejście pozwala na tworzenie wyjątkowych produktów, usług i angażujących marek.

ZAPRASZAMY NA OFICJALNĄ PREMIERĘ

Igor Gałązkiewicz, „ART BRANDING 2” | Premiera i spotkanie autorskie
20 CZERWCA 2023 R. | g. 18:00
PURO Hotel Warszawa | ul. Widok 9

IGOR GAŁĄZKIEWICZ zajmuje się strategią marketingową i dyrekcją kreatywną. Pomaga projektować i budować marki mądrze nowoczesne, ciekawe, potrzebne, angażujące i zaangażowane zarazem. Pracuje z markami komercyjnymi i kultury oraz agencjami reklamowymi. O relacji sztuki i biznesu oraz roli doświadczeń w komunikacji napisał dwie pionierskie książki: „Art branding” i „Projektowanie doświadczeń”. Obie okazały się bestsellerami.

Następny