data 18 maja 2020 Aktualności Czym jest art branding na przykładzie działań ERGO Hestii Sztuka i kultura to elementy nierozerwalnie związane z działaniem ERGO Hestii. Czy da się przedstawić wyniki finansowe firmy w formie art booka czy wielopoziomowego projektu artystycznego? Jak wygląda współpraca z artystami? Magdalena Kąkolewska, prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii i dyrektor ds.art brandingu STU ERGO Hestia opowie historię tworzenia Raportów Rocznych - najważniejszych dokumentów firmy, które są wynikiem wzajemnego zrozumienia sztuki i biznesu. 21.05 (czwartek), godz. 19 Link do wydarzenia: facebook Następny data 18 May 2020 Zofia i Karol Stryjeńscy Instagram Facebook YouTube Spotify English Zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Regulaminem serwisu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. ok